четвер, 26 листопада 2015 р.

Жлобство 80 лвл або страх і ненависть у Києві на ринку оренди нерухомості


Депресивна осіння погода, холод і дощ наводять на думку, що я старію, а значить, саме час писати мемуари :) Так сталося, що #vovanata зараз у пошуках нової квартири, і @Vovanada розказав про жлобство, з яким йому доводиться стикатись у цій справі за час пошуків, про дічайші квартири в напіврозвалених хрущівках, які здають лише молодим парам без тварин, без дітей, та без луганської/донецької прописки за неймовірно великі гроші. Так от, це все нагадало мені часи, коли ми ще будучи не одруженими з коханою шукали собі квартиру. І у нас з минулою хатою теж пов'язана одна жлобська історія. Тоді я щось не сильно за те парився, хоча й розумів, неправильно то було, дуже. Зараз, гадаю, просто не хотів би нічого мати спільного з такими людьми. Так от. Квартира була в старій хрущівці, а хазяйка була десь років 55-60, і хоч україномовна, але із закоренілою тугою по есересеру (це було яскраво виражено у її манері спілкування і, як я далі зауважив, у поглядах та жлобських звичках). Я прийшов дивись, і мав з собою паспорта і гроші на все вже (рієлтору і за два місяці). Це був вечір і нас таких прийшло аж п'ятеро!!! Я і ще дві інші пари. Тобто, хазяйка спеціально назначила всім зустріч на один і той же час, щоб у нас склалося враження, що квартира нарозхват. Я порадився з коханою (вона на той час ще в Чернігові була) і,  враховуючи, скільки до того надивися квартир, загальну втому та безнадію від пошуків (ціну тоді розглядав не більше 3.5к), вирішив зупинитися на цьому варіанті. Хоча квартира була стара, але як модно казати про те гівно - з косметичним ремонтом. У ході спілкування виявилося, що з грошима і документами був лише я. Інші прийшли раніше за мене, і мені здавалося справедливим поступитися людям, що прийшли раніше. Їм теж квартира сподобалась, але хазяйка віддала мені перевагу - бо жага грошей тут і зараз була вище всього. Не думаю, що для інших пар було проблемою привезти гроші і документи для договору через годину-дві. Ок. Домовляємось. І тут раптом вона дзвонить якомусь тіпу, і каже, що знайшла інших квартирантів, і щоб той приїхав забрати свої гроші, вона передумала йому здавати квартиру. Тобто, вона вже домовилась з іншою людиною (підозрюю, що може навіть трохи за нижчу ціну), але при тому продовжувала шукати інших квартирантів. Потім вона сказала, що не хоче йому здавати, бо він  - грузин (хоча жінка в нього - українка). Я так і не зрозумів, навіщо вона тоді взяла гроші від нього і домовилась про оренду. Жлобство? Потім коли вона приходила по гроші, то просила платити на 2грн!!!! більше, бо в банку комісія за компослуги. І в кінці наших стосунків з цією щедрою душею, коли ми знайшли нову квартиру, вона хотіла показувати цю квартиру новим орендаторам, поки ми звідти не виїхали. Я сказав, що без проблем, тільки хай віддасть гроші за останній місяць - і ми з'їдемо раніше. Не хочеться ж щоб до тебе постійно приходили якісь ліві люди, а особливо без твоєї присутності, до того ж, в квартирі все ще лишалися наші речі. Звісно, вона відмовилась і більше з цього приводу не дзвонила. Ми знайшли нову хату раніше, але стару принципово звільнили в останній день згідно з договором. От такі жлоби.

2 коментарі: